divIedereen die heeft trok de kussens van de bank af of bereikt onder de stoelen op jacht naar een verloren telefoon weet hoe frustrerend het is om te proberen te vinden van het ding. Uw telefoon bellen soms haar verblijfplaats kan onthullen, maar als de beltoon uitgeschakeld is,
Uggs Australia, het volume te laag is of de batterij dood is, het kan moeilijk zijn om sporen. En wat als u de telefoon verloren buiten van uw huis, of erger nog, het werd gestolen? Ontwikkelaars hebben toepassingen voor zowel iPhones en Android telefoons die bijdragen aan een veiligheid en gemoedsrust wanneer een smartphone missing.1 gaat gemaakt. Open de opslag van de toepassing op uw iPhone of Androïde apparaat en zoek naar de mobiele veiligheid en herstel toepassingen die u zullen helpen halen als verloren. Enkele van de meest populaire toepassingen omvatten Apples Find My iPhone, iHound, waar is mijn Droid, WaveSecure en mobiele Defense.2. Vergelijk de prijzen en kenmerken van de toepassingen om te zien welk product het beste overeenkomt met uw behoeften. Vind mijn iPhone is gratis te downloaden,
moncler outlet, maar vereist een betaald abonnement op Apple's MobileMe service. Voor $99 per jaar, kunnen MobileMe-abonnees hun iPhones extern beheren en een exacte kaart van de locatie van hun verloren telefoon krijgen. U kunt ook op afstand vergrendelen of wissen van je iPhone geheugen door het invoeren van een veilig wachtwoord hetzij op uw computer of een ander mobiel apparaat. Android's waar mijn Droid is afhankelijk van een gebruiker geconfigureerde tekst zin de telefoon vergrendelen of het genereren van een alarm. Zodra de specifieke woordgroep texted naar de verloren telefoon is,
woolrich Nederland, activeert de toepassing het juiste antwoord. Zorg ervoor dat u ook overwegen elke mogelijke beperkingen van deze toepassingen. De waar de mijn Droid app, bijvoorbeeld, afhankelijk van uw vermogen om tekst te uw verloren telefoon. Dit kan hebt u onmiddellijke toegang tot een andere mobiele telefoon of SMS-berichten settingen niet moeilijk zijn. Kopen van een mobiele applicatie en configureer deze op uw iPhone of Android. Afhankelijk van de toepassing die u kiest, moet u mogelijk de app op uw telefoon en op uw computer configureren. Gebruikers van Android's WaveSecure toepassing moet een account op de website WaveSecure maken en configureren met hun mobiele telefoon. Als u unieke wachtwoorden die essentieel zijn voor het activeren van uw verloren telefoonfuncties hebt ingesteld, zorg ervoor dat u schrijf ze op en bewaar deze op een veilige location.4. Begrijpen precies hoe te gebruiken van uw smartphone hersteltoepassing voordat het gaat ontbrekende door testritten van de software. Zet uw telefoon op trillen, begraven in uw kleren belemmert en activeren van de toepassing overschrijven alarm. Testen van de nauwkeurigheid van de GPS-functie zal ervoor zorgen dat een exacte locatie van uw telefoon kan worden verkregen indien nodig.div
/div/div
相关的主题文章:
UGGS Australia ayz gyi SIK uggs bestellen xgv zwx HFA Uggs kopen online kob gkd XKR